Kommande program

Exklusiv förhandsvisning av hotellbåten Good Morning +

Som de utlovade vid vårt lunchmöte i november bjuder Ligula Hospitality Group in alla medlemmar i Marknadsföreningen på en exklusiv förinvigning av Sundsvalls nya hotellbåt!

Onsdagen den 28 februari kl. 18.00 – 19.30 välkomnar oss hotelldirektören Caroline och regionchefen Britt (som vi träffade vid vårt lunchmöte) ombord och berättar lite mer om verksamheten som strax öppnar i Sundsvall.

Vi bjuds vi på mousserande vin och tilltugg och visas runt på båten i mindre grupper för att få möjlighet att se alla faciliteter.

Sista anmälningsdag är den 23 februari och som medlem har du möjlighet att ta med en gäst.

Anmäl dig redan idag!

 

28 Feb, 18:00 - 19:30 på Hamnplan, Inre Hamnen, Sundsvall

78 anmälda

Marknadsföreningens årsmöte 2018

Välkommen till ordinarie årsmöte i Marknadsföreningen i Sundsvallsregionen fredagen den 2 mars 2018 kl 11.00 – 11.30 på Quality Hotel i Sundsvall.

Direkt efter årsmötet börjar det ordinarie lunchmötet i föreningen. Till detta är det en separat inbjudan och anmälan.

Om du önskar ta del av årsredovisningen i förväg var snäll och kontakta kansliet på info@misweb.se.

Dagordning för årsmötet hittar du här: Dagordning2018

Välkommen!

Marknadsföreningen i Sundsvallsregionen
Styrelsen

2 Mar, 11:00 - 11:30 på Quality Hotell Sundsvall

8 anmälda

Vad är ett lag egentligen värt?

Marknadsföreningens lunchmöte i mars bjuder på en spännande paneldiskussion om vilket värde våra lokala idrottsföreningar tillför kommunerna och regionen.
Vi har bjudit in Jonas Nilsson, Östersunds FK, och Peter Nyh, GIF, som representanter för klubbarna och Event och Turismstrateg  Putte Eby, Östersunds kommun, Johanna Åkerlund, kommunikationsstrateg Sundsvalls kommun och Christian Söderberg, Näringslivschef i Timrå kommun, som representanter för kommunerna.

Vi kommer att diskutera hur varumärken som GIF, Timrå IK och ÖFK bidrar till städernas varumärke och lyfta frågor som:

  • Vad är ett lag egentligen värt?
  •  Hur mycket betyder respektive lag för stadens eget varumärke?
  • Hur ser lagens långsiktiga samarbeten ut?
  • ÖFK har blivit internationella;  på vilket sätt skiljer sig deras arbete från de andra lagens?
  • Hur ser lagen på sin marknad och jakten om kronorna, och hur hittar de sponsorer?

Ta chansen och ställ just dina frågor i diskussionen!

Varmt välkommen!

 

2 Mar, 11:45 - 13:00 på Quality Hotell Sundsvall

31 anmälda