Tack för året som har gått!

2020 blev ett år som ingen av oss kunde förutspå effekterna av. Vi i styrelsen gick in med riktigt spännande vårprogram på agendan men tyvärr fick vi precis som många andra, pausa efter vårt andra lunch- och årsmöte den 13/3.

Under året som gått har vi träffats vid sex tillfällen. Vår målsättning är att inspirera er med intressanta personer, företag och föreningar som berättar om marknadsföring och kommunikation på den högre nivån – via våra lunchmöten och nätverksträffar. Vi är stolta och glada över det kompetenta nätverk som ni medlemmar gör Marknadsföreningen till.

Nu ser vi fram emot ett spännande 2021 där vi sakta går tillbaka till ett mer normalt liv, men förmodligen med nya rutiner. Vi jobbar för fullt med att planera vårens program och aktiviteter. Vårt första lunchmöte blir fredag den 5 februari då ni får lyssna till Andreas Wingren som är PR – och kommunikationsansvarig för Microsoft Sverige. Mycket spännande! I dagsläget ser det ut som att det blir ett digitalt lunchmöte men vi återkommer med detaljer lite längre fram.

Självklart ska vi utse årets marknadsförare 2020. Vi har fått se bevis på många kreativa lösningar under det pandemi-år som vi tagit oss igenom. Redan nu kan ni börja titta över era kampanjer och marknadsföring som har gått under året. I början av januari öppnar vi möjligheten för att nominera era egna, eller andras kampanjer. I fjol hade vi äran att gratulera Valmet till årets Marknadsförare!

Vi önskar er en riktigt skön jul och med förhoppning om ett gott nytt år tillsammans!

Styrelsen